Käesolev raamat on koostatud praktiliste näidete põhjal. Erinevalt tavapärasest ei ole vaatluse alla võetud mitte see, kuidas peaks äri tegema, vaid see, kuidas äri teha ei tohiks. Vaadeldakse tüüpvigasid, mis korduvad ettevõttest ettevõttesse ning viivad tihti algselt väga hea äriidee nurjumiseni. Vead korduvad, väärad käitumismudelid korduvad – kas siis poleks õigem õppida teiste vigadest, selle asemel, et ise väikeettevõtjana samade komistukivide taha takerduda? Kui õpite nägema asjaolusid, mis võivad äritegevusele saatuslikuks saada, õpite rakendama teiste inimeste halbu kogemusi oma äriedu hüvanguks.
David Karlson
on kaheksa aastat töötanud väikefirmade juhtide konsultandina. Ta on kirjutanud raamatu “Marketing Your Consulting or Proffessional Services” (Crisp Publications, 1988. a.), mis on aidanud tuhandetel ärimeestel arendada oma turundusalaseid teadmisi, mis on vajalikud oma teenuste efektiivseks müügiks. Tema teos on ka “Consulting For Success: A Practical Guide For Prospective Consultants” (Crisp Publications, 1991. a.), mis on olnud käsiraamatuks tuhandetele inimestele, kes kavatsevad alustada oma karjääri konsultatsioonitegevuses.
Dr. Karlson kavatseb kirjutada ka järgmise köite raamatule “Kuidas vältida vigu väikeettevõtluses”. Teie kommentaarid on teretulnud. Teretulnud on ka raamatus antud vormi järgi koostatud juhtumid. Nende abil saavad ka teised inimesed Teie kogemustest õppida ja kasu saada.
Kaasautorist
Tom Mierzawa on kaksteist aastat konsulteerinud väikeettevõtjaid firma loomise, strateegilise planeerimise ja sujuva käitamise küsimustes. Ta aitab sõlmida lepinguid, olles vahendaja ning kasutades loomingulisi meetodeid probleemide lahendamiseks.
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.