/Miks Karm mõjub peajagu teistest üle? See on talendi teema. Olen varemgi sellele mõelnud; ka nüüd gastrollil. Ta paneb vaatama, kuulama, isegi siis kui ei tea teksti või on jokkis. Tartus õhtust õhtusse oli ta priima, aina kasvas, tihenes, kiirgas. Ometi on ta talent midagi sootuks erinevat Eskola omast; mitte nii loomulik-lihtne, aga enam põhja tungiv, kontsetreeritum, läbimurdvam. Eskola jookseb kui gasell, Karm tormab rajal, raiub vastutuulest läbi, õgib meetreid. Karm on krooli ujuja, vesi vahutab ümber, ilmegi säärane; ja siis jääb äkki vee pinnale liikumatult, need hetked võtavad hinge./ V. Panso
/…/ Publik on kasuahne. Ta jagab vaimustust ainult sellele, kellelt midagi saab. Karm on viimasel paaril aastal andnud palju. Teatrile ja inimesele. Ta on tõestanud kolmele lavastajale, kui võimekad kunstnikud, suured humanistid ja huvitavad mõtlejad nad on. Ta on meenutanud kõigile, millised rikkused, pahed, voorused ja vastuolud neis pesitseda võivad. Ta on purustanud, kinnistanud ja loonud uusi kujutelmi inimeste ja keskkonna suhetest: üllatavalt ja omamoodi seletades, mida tähendab, kus sünnib ja kuidas toimib pahe; mis vahe on tühjusel ja tühisusel; kuidas saab voorusest patt ja patust voorus… Ta on taas tõestanud, mida tähendab tõeliselt koomiline, kuidas seostub kõige nakatavam naer elu kõige tõsisemate tobedustega. Ta on seletanud oma loominguga, mida tähendab ehtne rahvuslik kunst ja rahvuslik karakter./L. Vellerand.
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.