Stanfordi professori John Robertsi raamat “Moodne firma” on raamat eduka organisatsiooni kujundamisest. See raamat on kombinatsioon strateegilisest juhtimisest ja majandusteooriatest. Seega on tegemist erilise maiuspalaga nende juhtide jaoks, kes soovivad käia teistest ees ja kujundada oma firmast turuliidri. Majandusteooria vahenditega tulevikutrende ennustades ja firma strateegiat kujundades on tõenäosus ja pikaajaliselt edukatl konkurentsis püsida tunduvalt suurem kui tagaajaja rollis olles.
Need juhid, kes siiani majandusteoorias ettetvõtte juhtimisele praktilist kasu pole näinud, võivad selle raamatu põhjaliku läbitöötamise järel liikuda oma töös uuele tasandile ja hakata ettevõtte juhtimisel senisest enam laiemat ümbrust arvesse võtma. See omakorda aitab saavutada tõeliselt soovitud tulemusi.
Kuna juba ammu ei kuulu strateegia ja strateegia elluviimiseks vajaliku organisatsiooni kujundamine ainult tegevdirektori vastutusalasse, vaid on kõikide ettevõtte juhtide tööülesandeks, on raamat mõeldud kõikidele juhtidele ja juhiks pürgijatele.
(Raamatu esikaan on määrdunud)
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.