Back Cover

“Miks me ostame. Ostuteadus”

12.50

1 laos

Seisukord: kasutatud ? Tootekood: 9789985968703 Kategooriad: , Silt:

Raamat põhineb aastatepikkusel uurimusel, mille jooksul jälgiti inimeste käitumist kauplustes, korraldati videovaatlusi, küsitleti ostjaid ja korraldati turu-uuringuid. Autor näitab, milliste kunsttükkidega saab kliendis ostuotsust tekitada, unustamata sealjuures, et ka kõige impulsiivsemal ostjal on alles teatud hulk tervet kahtlevat mõistust.
«Miks me ostame» on tõlgitud rohkem kui kahekümnesse keelde ja selle autor on tunnistatud suurimaks autoriteediks klientide ostukäitumise tundmise ja mõjutamise alal.
Kasulik ja meeleolukas lugemine jaekaupmeestele, aga ka tootejuhtidele ja lõpuks ostjatele endile, kes saavad teada, mis nendega tegelikult juhtub, kui nemad ja kaup samas ruumis kokku saavad.

(Raamatus on endise omaniku nimi)

Tootja

Paco Underhill

Seisukord

kasutatud


Raamat on heas korras

Kaal

290

Kirjastus

Eesti Ekspress

Ilmumisaasta

2006

Lehekülgi

248

Mõõdud

Tavaformaat

Kaaned

Pehmekaaneline

Tõlkinud

Tiina Randus

Ülevaated

Pole ühtegi ülevaadet.

Ole esimene, et hinnata ““Miks me ostame. Ostuteadus””

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga