Raamat põhineb aastatepikkusel uurimusel, mille jooksul jälgiti inimeste käitumist kauplustes, korraldati videovaatlusi, küsitleti ostjaid ja korraldati turu-uuringuid. Autor näitab, milliste kunsttükkidega saab kliendis ostuotsust tekitada, unustamata sealjuures, et ka kõige impulsiivsemal ostjal on alles teatud hulk tervet kahtlevat mõistust.
«Miks me ostame» on tõlgitud rohkem kui kahekümnesse keelde ja selle autor on tunnistatud suurimaks autoriteediks klientide ostukäitumise tundmise ja mõjutamise alal.
Kasulik ja meeleolukas lugemine jaekaupmeestele, aga ka tootejuhtidele ja lõpuks ostjatele endile, kes saavad teada, mis nendega tegelikult juhtub, kui nemad ja kaup samas ruumis kokku saavad.
(Raamatus on endise omaniku nimi)
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.