Loova ajastu koidik: äri, banaanid ja turunduse surm
Loova ajastu koidik: äri, banaanid ja turunduse surm
Back Cover

“Loova ajastu koidik: äri, banaanid ja turunduse surm”

6.55

1 laos

Seisukord: kasutatud ? Tootekood: 9985935691 Kategooriad: , Sildid: ,

Pool sajandit äris valitsenud reeglid ja põhimõtted on surnud; olulisemaks kui kunagi varem on muutunud ideed ja loovus. Inspireerivas “vana turunduse” surma käsitlevas raamatus räägib Mark Earls neist muutustest ja näitab, kuidas traditsioonilisi turundusprobleeme oleks võimalik lahendada uue filosoofia valguses. Ta räägib lähemalt ka sellise firma loomisest, kus inimesed töötada tahaksid – firma, kus on ruumi nii ideedele kui loovusele.

Internetis on võimalik oma kogemusi ja mõtteid jagada teiste lugejatega aadressil: www.deathofmarketing.com

“Väga vähe on tooteid ja teenuseid, mida ei saaks teisega asendada. Ja kliendid teavad seda. Parim võimalus nende tähelepanu tõeliselt köita on luua uut sisulist väärtust. Mitte lihtsalt uut maitset või pakendit. Mark Earlsi raamat käsitleb haaravalt tänase turunduse põhiprobleemi – vajadust keksenduda sisulisele, mitte vormilisele loovusele.”

– Hede Kerstin Luik, Eesti Statoil

“Kainestav ja samas innustav raamat, mida on hea iga kord enne mõne suurema projekti kallale asumist üle sirvida. Mark Earls aitab aru saada, mida olemasolevast turundustarkusest julgelt ignoreerida ning millele oma tähelepanu suunata.”

– Andrus Purde, Koolitusfirma Vain SMD turundusjuht ja konsultant

“Mark Earlsi raamat peaks rõõmustama ja innustama iga turundusjuhti. Lõpuks ometi öeldakse kõva häälega välja, et tegelikult algab kõik ettevõttest endast ja selle juhtimisest. Edukad saavad olla ainult need ettevõtted, kus inimesed usuvad sellesse, mida ettevõte teeb ning jagavad sarnaseid väärtusi. Kui see on puudu, ei aita ei uuringud, planeerimine, strateegia ega muu.”

– Piret Reinson, ETV turundusjuht

“Mark tallab jalge alla suurema osa meile tuttavlikust maailmast (näiteks sellised kõigile teada mõisted nagu “bränd” ja “kliendikeskus”) ning lisaks mõningatele uutele suunistele esitab ta tuleviku kohta palju küsimusi ja püüab anda vastuseid juba ilma nende sisseharjunud abimeesteta.”

– EATBIGFISH direktori ning raamatu EATING THE BIG FISH autori Adam Morgani eessõnast

***

Mark Earls on Suurbritannia suurima kommunikatsioonifirma Ogilvy London Executive Group Planning Director. Varasemate tööandjate hulka kuuluvad St. Luke´s ning veel mitmed Londoni reklaamiagentuurid.

Mark on ettekannetega tuntud kõikjal maailmas ning ta on osalenud paljude oma eriala zhüriide töös. Ta toimetas 1999. aasta APG Creative Planning Awards juhtumi analüüse. Ta on olnud Briti Account Planning Group aseesimees ja kuulunud DTI Informatsiooni, tehnoloogia ja kommunikatsiooni planeerimise komiteesse.

Tootja

Mark Earls

Seisukord

kasutatud


Raamat on heas korras

Kaal

472

Kirjastus

Fontes

Ilmumisaasta

2003

Lehekülgi

336

Mõõdud

Tavaformaat

Kaaned

Kõvakaaneline

Tõlkinud

Kadre Vaik

Ülevaated

Pole ühtegi ülevaadet.

Ole esimene, et hinnata ““Loova ajastu koidik: äri, banaanid ja turunduse surm””

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga