Kuidas edukad juhid loovad kestvaid töö- ja kliendisuhteid
Lojaalsus – kasutu rudiment või hoopiski edasiviiv jõud tänapäeva ärimaailmas?
Raamatu autor Frederick F. Reichheld näitab meile veenvalt, et mida pühendunumad on töötajad ja lojaalsemad kliendid, seda suurem on ettevõtte kasum ja arengupotentsiaal. Iga samm, mis astutakse tipptegijate ja klientide hoidmiseks, toob end mitmekordselt tagasi.
“Lojaalsuse reeglid” ongi mõeldud edumeelsetele juhtidele, kes mõtlevad tänase päeva kõrval ka homsele ja hindavad kõrgelt vastastikku kasulike suhete loomist ja hoidmist.
Praktiline käsiraamat toob välja lojaalsuse ajatud põhimõtted, jagab samm-sammult näpunäiteid, kuidas oma ärisuhteid lojaalsemaks muuta, ja pakub välja testi, millega olemasolevaid suhteid mõõta.
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.