Raamatus “Korratavus” hoiatavad konsultatsioonifirma Bain & Company partnerid Chris Zook ja James Allen, et keerukus on kasumliku kasvu hiiliv surm. Edukad ettevõtted jäävad püsima tänu sellele, et hoiavad ettevõttes kesksel kohal lihtsust. Nad ei hüppa ühe strateegia juurest teise juurde, pidevalt midagi muutes. Selle asemel arendavad nad “kooratavat ärimudelit”, mis võimaldab järjepidevat arengut ning pakub ettevõtetele võimaluse kiirelt kohaneda, takerdumata samal ajal keerukusse.
Olles uurinud mitme aasta jooksul enam kui kahtsadat ettevõtet, osutavad Zook ja Allen, kuidas mõned kogu maailmas tuntud ettevõtted ühendavad ettevõtte eristuvas mudelis kiiruse, kohanemisvõime ja lihtsuse, mis on neid viinud pikaks ajaks oma valdkonna tippu. Sellised ettevõtted on näiteks: Apple, IKEA, NIKE, Tetra Pak jt.
Tegevjuhid, partnerid, juhid ja investorid peaksid kõik seda raamatut lugema. See on uus teejuht ettevõtetele selle kohta, kuidas jõuda tippu ning sinna ka jääda.
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.