Kes võivad keeli õppida ja kes peaksid seda tegema. Keeleanne polegi nii harv nähtus, nagu võiks arvata. Rahvuslikud eripärad. Andekuse puudumine pole kaasasündinud; kultuurimõjud on tugevad. Mõtle keeleõppest ratsionaalselt. Ära lase oma annet mõjutada ning usaldada iseennast. väid vähestel võib olla tõelisi raskusi. Hea mälu pole vajalik. Kakskeelsetel inimestel ei pruugi olla eriliselt hea mälu. Seo võõrkeelsed sõnad “asjadega”, mitte emakeelsete sõnadega. Millised motiivid on keeleõppel tõhusad? Uudishimuliku suhtumise vajalikkus. Keelte õpetamine lastele pole tõhus; täiskasvanud õpivad paremini. Keele õppimist peaks nautima, mitte sunniviisiliselt tegema. Keele õppimine on vaatlemine. Töö jääb sinu teha.
Raamat pakub lisaks uudsele ja hädavajalikule infole enimräägitud keeltest ka praktilist tuge keele õppimiseks.
Et eri maailmapaigus elavad inimesed suhtlevad omavahel üha rohkem, on oodata ka järjest kasvavat huvi võõrkeelte õppimise vastu. Raamatus on detailsed nõuanded iseseisvaks või kursuste kõrvalt õppimiseks, mis toetuvad multilingvistide kogemustele. Samuti antakse nõu, kuidas keeleeksameid sooritada.
“Keeleõppe kunsti ja teaduse” eriline sõnum räägib eneseusalduse arendamisest, mis tugineb positiivsele lähenemisviisile ning tõhusale organiseerimisele.
Raamatu sisu:
– kuidas võõrkeelt omandada;
– milliseid keeli õppida ja kui kaua aega selleks kulub;
– enesekindlus, organiseerimine ja teised õppimise faktorid;
– kuidas õppida tõhusalt ja ökonoomselt;
– kuidas õppida võõrkeeles rääkima, lugema ja kirjutama.
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.