29. aprillil 1988 lendas Aloha Airlines’i Boeing 737 Hilost Honolulusse. Kui lennuk 95 reisija ja meeskonnaliikmega pardal lendas umbes 8000 meetri kõrgusel Vaikse ookeani kohal, eraldus ootamatult otse kabiini taga asuv ülemine poolümar keresektsioon. Ühe stjuardessi kandis tugev õhuvool lennukist välja. Paljud reisijad said vigastada. Piloot ei kaotanud pead ning tal õnnestus Boeing maandada Maui saarel. Avarii põhjustas metalliväsimus eaka lennuki keres. Transpordivahendite loomisel ja nende ekspluateerimisel lähtutakse eelkõige ökonoomsusest ja kasumist. See viib sageli ületamatu vastuoluni, et sellesama ökonoomsuse ja kasumi nimel loobutakse tõhusatest, ohutust tagavatest abinõudest.
Kuid paljud katastroofid, millest on juttu selles raamatus, oleksid võinud jääda olemata, kui inimene oskaks prognoosida uusi võimalikke eksimusi, olles operatiivne kasutusele võetavates meetmetes.
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.