Särav pilguheit tänaste laste mõttemaailma ja nende suhetesse brändidega.
“Bränd ja lapsed” aitab mõista muutusi, mis käivad kaasas tehnika ja meedia kiire arenguga ning mõjutavad meie igapäevaelu, suhteid suurte ja väikeste vahel. Soov olla armastatud ja kuuluda kuskile on igiomane kõikidele põlvkondadele. Kui neis asjus tekib vajakajäämisi, püütakse leida aseainet digimaailma suhetest, meedia ja moekaupade tarbimisest. Täiskasvanute jaoks mööduv moehullus või arusaamatu subkultuur on laste ja noorte jaoks Eluoluline. Uues maailmas orienteerumisel on lapsed ja noored teenäitajaks, lubades kõikidel huvilistel avastusi teha, olla loominguline ja eelarvamustest vaba. Jõudu selle maailma avastamisel! – Piret Suitsu, Hansapanga noorte segmendi juht.
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.