Raamat keskendub kõige olulisemale tööalases suhtlemises, andes nõuandeid ja näpunäiteid: kuidas jätta endast positiivne esmamulje kuidas luua positiivne imago (eraldi näpunäited naistele ja meestele) mida peab teadma bürooetiketist mis teeb ärivestlused ja läbirääkimised edukaks kuidas olla meeldejääv ja mõjuv telefonivestluses ja ärikirjas mida teada lauakommetest kuidas toimida teiste kultuuride esindajatega Käsiraamatu sõnumiks on — mida paremini me etiketti tunneme ja mida rohkem seda arvestame, seda läbilöögijõulisemad oleme konkurentsis. Nõuanderaamatu autor on ameeriklanna Ann Marie Sabath, kelle koolitusfirma on spetsialiseerunud äriprotokolli ja -etiketi õpetamisele. Raamat on küll mõnevõrra Ameerika-keskne, kuid varustatud tõlkijapoolsete kommentaaridega.
“Ärietikett”
€2.90
1 laos
Tootja | Ann Marie Sabath |
---|---|
Seisukord | kasutatud Raamat on aja jooksul kulunud |
Kaal | 175 |
Kirjastus | TEA |
Ilmumisaasta | 1997 |
Lehekülgi | 128 |
Mõõdud | Tavaformaat |
Kaaned | Pehmekaaneline |
Tõlkinud | Tiia Rinne |
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.