“Klienditeenindus valguses ja varjus” puhul on tegemist Eestis ainulaadse väljaandega, kuna see koosneb Eesti ilmunud teenindusalaseid artikleid. Raamat on kokku pandud mitmekümne juhi, koolitaja ja konsultandi ideedest seoses teeninduse põhiteemadega. See annab väljaandele usaldusväärsuse – sõna saavad inimesed, kes teenindusarendusega igapäevaselt tegelevad.
Erinevate ekspertide arvamused on jaotatud teemakohasteks peatükkideks ning seeläbi väldib koostaja nii üksluisust kui ka liigset stamptõdede väljandamist. Sageli esitatakse sama probleemi kohta mitmeid vaatenurki. Kahjuks kaotab raamat seetõttu ka veidi oma sujuvuses.
Raamatut peaks lugema see, kel kokkupuuteid teeninduskvaliteedi arendamisega.
– Kaspar Jänes
Dive Service Quality Development
konsultant
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.