Michael Moss pälvis 2010. aastal Pulitzeri auhinna uuriva ajakirjanduse eest ning oli nominentide hulgas ka aastatel 2006 ja 1999. Samuti on autorile omistatud Loebi preemia ja Overseas Press Clubi auhind.
Enne The New York Timesi tööle asumist töötas ta reporterina väljaannetes Wall Street Journal, Newsday ning Atlanta Journal-Constitution.
Autor elab koos abikaasa ja kahe pojaga New Yorgis Brooklyni linnaosas.
Esimest korda ajaloos ületab Hiinas nüüd ülekaaluliste inimeste arv alakaaluliste inimeste arvu. Mehhiko elanike rasvumismäär on viimase kolmekümne aastaga kolmekordistunud. Ühendkuningriigis on ülekaalulised enam kui 60 protsenti täiskasvanutest ning 30 protsenti lastest, kuid Ameerika Ühendriigid on endiselt kõige rasvunum riik maailmas.
Inimesed on soolast, suhkrust ja rasvast sõltuvuses. Suured toiduettevõtted kasutavad neid lihtsaid koostisaineid, et soodsalt võimalikult suurt ihalust tekitada.
Käesolevas raamatus uurib Pulitzeri auhinna laureaat Michael Moss seda, kuidas tuntuimad (ja suurimate kasuminumbritega) ettevõtted ja kaubamärgid on viimase poole sajandi jooksul tegutsenud. Lugeja juhatatakse laboritesse, kus toiduteadlased kasutavad tipptehnoloogiat, et arvutada välja suhkrut sisaldavate jookide “joovastuspunkti”. Autor kaevab välja toidutööstuse tubakafirmadelt õpitud reklaamikampaaniad, mis juhivad tähelepanu kõrvale nende toodete terviseriskidelt. Samuti näitab autor, kuidas on töödeldud toidu valmistajad inimeste tervist mängu pannes ikka ja jälle soovinud tarbimist ja oma kasuminumbreid suurendada.
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.