Müüja roll. Ostja roll ja tarbija käitumine. Suhtlemine müügitöös. Müügisuhtlemise mudel. Arusaamatused müügitöös.
“Müügisuhtlemise” raamatu eesmärgiks on pakkuda teadmisi ja praktilisi kogemusi kõigest sellest, mis mõjutab müüja tööd.
€5.99
1 laos
Müüja roll. Ostja roll ja tarbija käitumine. Suhtlemine müügitöös. Müügisuhtlemise mudel. Arusaamatused müügitöös.
“Müügisuhtlemise” raamatu eesmärgiks on pakkuda teadmisi ja praktilisi kogemusi kõigest sellest, mis mõjutab müüja tööd.
Tootja | Maaja Vadi |
---|---|
Seisukord | kasutatud Raamat on aja jooksul kulunud |
Kaal | 235 |
Kirjastus | Tartu Ülikooli Kirjastus |
Ilmumisaasta | 1997 |
Lehekülgi | 214 |
Mõõdud | Tavaformaat |
Kaaned | Pehmekaaneline |
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.