1. Kui suured on posti-, pakkimis- ja kättetoimetamiskulud (saatmiskulud)?

Eesti Posti (EP) maksikiri tähtsaadetis/pakk (olenevalt paki kaalust ja suurusest) - 3.69 eurot 
SmartPosti pakiautomaat - 2.79 eurot 
ELS saadetis, koju kätte - 5.99 eurot 
Ühe raamatu ostmisel, Eesti Posti tähtsaadetis/pakk - 2.39 eurot 
Soome, SmartPostiga pakiautomaati - 10.00 eurot 
Soome, SmartPostiga postkontorisse - 12.75 eurot

(Tellimuste lehel kulleri valimisel tehke aktiivseks kulleri ees olev "rõngake" (muutub siniseks), SmartPosti puhul valige kindlasti ka pakiautomaat, kuhu tellimus saata. Valitud kuller ja vastav hind ilmuvad Teie arvutiekraanil olevasse tellimusse mõne hetke pärast, kuna arvutil võtab aega, et end ümber laadida).

Tellimus üle 60 euro on nii SmartPosti kui Eesti Posti lihtsaadetise puhul – tasuta (kehtib ainult saatmisel Eesti piires). Sellisel juhul näidatakse ka vastavatel ridadel summat 0.00 eurot. Valida tuleb vaid kumma asutuse kaudu soovid pakki saada.

Üks raamat tähendab ühte nimetust. Seda ka siis, kui see sisaldab mitmeosalist raamatut ühe nimetuse all. See tähendab, et tellimise lehel on üks rida toodet.

Tellimus välismaale: postikulu täpsustatakse Eesti Postis ja saadetakse ostjale eraldi e-mailiga (koostatakse uus arve). Seni palume valida „EP saadetis, jälgitav Internetis“. Pakk saadetakse Eesti Posti vahendusel, maapostiga; vastav jälgimiskood saadetakse ostjale e-mailiga peale paki viimist Eesti Posti kontorisse. Täpsemalt saab lugeda raamatute saatmisest välismaale siit: Kuidas tellida!Alapealkirja alt "Raamatute tellimine välismaale". 
Soome, SmartPostiga: kui soovite saada raamatuid Soome kasutades selleks Smartposti, siis valige tellimisankeedil vastavalt viimane või eelviimane kohaletoimetamise viis. Sellisel juhul uut arvet ei saadeta, kui Te ei saada selleks spetsiaalset kirja. Samas palume mobiiltelefoni numbri ette lisada suunakood, et paki jõudmisel Soome saadetaks Teile SMS-sõnum kas Eesti (+372) või Soome (+358) mobiiltelefonile.

Eesti SmartPosti pakiautomaatide nimekirja leiab siit: http://www.smartpost.ee/pakiautomaatide-asukohad 
Soome SmartPosti automaatide ja postkontorite nimekirja leiab siit:http://www.smartpost.ee/ariklient/paki-saatmine-soome

2.PAYPAL makse tõrgub?
Kui PAYPAL makse siiski tõrgub raha vastu võtmast, andke meile e-maili teel teada ja me saadame Teile oma PAYPAL kontolt uue arve.

3. Registreerunutele: kuidas välja logida?

Horisontaalribal kliki "Logi välja/Minu konto". Satud lehele, kus on loetelu asjadest, mida saab teha registreerunu. Selle loetelu lõpus on üks kribukirjas kirje "Logi välja". Kliki sellel ja oledki väljas.

4. Mida tähendab „Vali võrdluseks“?

Võrdlusesse saab võtta kuni kolm toodet. Näiteks kui ei tea, millist raamatut osta - sarnaseid on rohkem kui üks. Samuti on võrdluses raamatu omadused, mida raamatu kirjelduse juures ei ole. Nendeks on näiteks veel kui suur ja raske on raamat ning on ta kõva- või pehmekaaneline jne. 

KINDLASTI ei tohi unustada: raamatud tuleb võrdlusest eemaldada, selleks on spetsiaalne klikkimise koht "eemalda". Muidu hakkab "võrdlus" tõrkuma ja ei näita enam õigeid tooteid võrdluses.

5. Mida teha kui ekraanile ilmub: Teave vanajahea.ee veebipoest -  "Error: unable to save ...."?

Sulgege see ristist ülal paremas nurgas ja unustage ära. Kõik peab toimima nagu seda ei olekski. Tegeleme probleemiga, aga see võtab natukene aega.

6. Mida tähendab „raamat on heas korras“?

Raamatud oleme jaotanud vastavalt nende korrasolekule (meie subjektiivne hinnang) kuude rühma.
1. Uus raamat
Raamatut ei ole (meie hinnangul) loetud, on otse kirjastusest või trükikojast.
2. Raamat on heas korras
Raamatut on vähemalt korra loetud, lehitsetud ja/või riiulisse pandud. Sellest tulenevalt võivad olla kaane ja lehtede pööramisest tekkinud murdejäljed, kaantel teiste raamatutega kokkupuutest peened kriipsud. Paarkümmend aastat riiulis seisnud raamatul on muidugi ka lehed kollakaks tõmbunud, paber muutub pudedamaks jne. Üldkokkuvõttes ei ole raamatul suurt viga midagi.
3. Raamat on aja jooksul kulunud
Üldjuhul on raamat välja antud 20. sajandi teisel poolel. See on suhteliselt hästi hoitud raamat, kuid aeg on teinud oma töö. Seda on ka korduvalt loetud, lehitsetud ja/või riiulisse seisma pandud. Raamatul on alles kõik lehed ja kaaned, puuduvad väga tugevalt „näritud“ ääred, plekid ja rebenenud lehed, kuid nad on olemas. Aja jooksul, raamatu kasutamisest ja riiulist riiulisse ümbertõstmise tagajärjel on lehed muutnud oma värvi (läinud kollakaks, tumedaks), kaantele on tekkinud kulumise/kriipimise jälgi, nurgad võivad olla „näritud“, ilukaaned on narmendama löönud, pehmeköiteliste raamatute kaantel on ka muid murdejälgi kui lehtede pööramisest. Ilukaaned võivad olla kadunud.
4. Raamatut on aktiivselt loetud
See on raamat, mida on korduvalt ja korduvalt loetud ja selle käigus on raamat kannatada saanud; teisalt on ka aeg teinud oma töö. Raamatu selg võib olla tugevalt kulunud, kindlasti on raamatu nurgad „näritud“ välimusega. Raamatus võib olla mõni rasvane sõrmejälg, pastaka või pliiatsiga tehtud jutt. Lehed on kindlasti kollased, halvast paberi kvaliteedist tingituna määrdunud välimusega. Raamatus võib olla ka sissekanne/pühendus.
5. Raamat on taastatud
Oleme viletsas seisus raamatu taastanud oma võimete kohaselt. Vahetanud valged siselehed, kleepinud kinni lahtised lehed, teinud uued kaaned. Raamatu võib kanda kategooriasse „raamat on aja jooksul kulunud“. 

Ei tohi unustada, et tegemist on kasutatud raamatutega ning nende seisukorra hindamine on subjektiivne!

7. Miks ei kao raamat toodete nimekirjast peale selle lisamist ostukorvi?

Raamat kaob toodete nimekirjast peale tellimuse lõplikku vormistamist. Igat raamatut saab üldjuhul tellida vaid ühe eksemplari, kuna rohkem lihtsalt ei ole. Kui on rohkem, saab "Sinu ostukorvis" muuta toote "Kogust". Sisestage uus, soovitav number ja vajutage "Uuenda". Kui sisestasite koguse, mis on suurem kui tooteid laos on, muudab arvuti koguse koheselt maksimaalselt võimalikuks koguseks. Vabandame, kui juhtub, et oleme jätnud maksimaalse võimaliku koguse märkimata või esineb muu viperus ning saate tellida rohkem kui on raamatuid. Kui arve on tasutud, maksame raha olematute raamatute eest kindlasti tagasi.

8. Kas raamatute juures olevad CD-d töötavad?

Kahjuks ei saa anda 100%-list garantiid. Iga CD kontrollime arvutis üle - et kas arvuti CD-d üldse loeb. Ostmisel vaatame muidugi ka kui kriimustatud CD pind on. Kui CD-d saab koheselt kuulata, siis valime suvalise "tracki" ja ka kuulame - seega peaks CD olema üldjoontes korras. Kui aga CD arvutisse sisestamisel nõuab sellel oleva programmi installeerimist, siis seda me ei tee, sest kui CD-l on installeerimise piirangud peal, siis rikume selle koheselt ära. Samas ei saa me garanteerida, et selle eelmine omanik ei ole juba kõiki võimalusi ära kasutanud. Kui CD ei tööta, siis ostame selle koos raamatuga tagasi. Kui on soovi, ostame tagasi ainult CD.

9. Kui kiiresti postitatakse tellitud raamatud?

Tellitud raamatud postitatakse 1-3 tööpäeva jooksul peale arve alusel makstud tasu laekumist meie arveldusarvele. Edasine sõltub postiasutuse töö kiirusest.

Lugupidamisega

vanajahea.ee